onsdag 8 augusti 2012

En onsdag när den är som segast

Nu är det onsdag och jag har äntligen min välförtjänta steckvecka så länge som enda till torsdag nästa vecka. Det här blir första långledigheten på länge som jag inte har tagit på mig något extraskift, så den ska njutas av till fullo. På någotvis. 

Idag vaknade jag med en gnutta huvudvärk. Det kommer nog från nacken då jag knäckte den flera gånger igår då den kändes stel och det får jag väl sota för idag. 

Har varit hem till Helena på förmiddagen och provat hjälpa henne med programmet hon ska rida på söndag. Fin och trevlig häst har hon, ett sto förstås. Jag har en liten förkärlek för ston, varför vet jag faktiskt inte. Ska bli kul att följa med henne på söndag, även om jag helst hade velat plocka med mig Zorro och rida ett program jag också.

Nu ska jag lägga mig på sängen en stund och fundera på vad jag ska äta till middag och vad jag ska hitta på med hästarna idag. 

Inga kommentarer: