torsdag 2 augusti 2012

Jag hade rätt ! Det skiljer 2 kg på vågarna i frövi och strömsholm :O Värsta glädjevågen i frövi hahaha! Får väl använda den för att se om hon gått upp eller inte. Var dit idag och den stannade på 52kg, alltså väger hon väl 50 egentligen. Men man ska väl inte stirra sig blind på siffror, så länge hon går upp och inte är tjock. 

Livet rullar på kan man säga. Det känns rätt bra faktiskt, för en gångs skull. Hittade dock en lägenhet jag ville köpa, med uteplats, diskmaskin och tvättmaskin. Den kändes perfekt, men banken skulle ju jävlas, naturligtvis, så jag sket i det. Jag bor väl inte så illa i den här lägenheten heller egentligen, men ändå !

Nästa helg är fullbokad och det är roligt. Lördagen bjuder på hundutställning och sen trav. Söndagen ska jag med Helena upp till kopparberg på pay and ride för att läsa vart hon ska rida. Får se om jag kanske lyckas lasta Zorro några gånger innan och fixa hästskötare, så kanske jag också kan rida ett varv. Skulle vara perfekt träning ju !


Inga kommentarer: