fredag 20 juli 2012

Som jag trodde fanns det ju ingen svamp där jag gick igår. Gick inte så värst långt då jag var lite stressad över hur mycket klockan faktiskt var. 

Just nu vill jag bara plocka med mig Lovis och åka iväg på roadtrip. Får se om jag och Jill drar till värmland nästa helg. Hoppas verkligen att det blir av för nu var det längesen vi åkte någonstans. 

Vill ha lön nu ! Har hittat en cykel på biltema som jag tänker köpa så jag kan dra ut och cykla istället för att åka till gymmet och dom helgerna när Lovis är hos Thezz så kan jag ju cykla till jobbet och slipper ta bilen. 

Det är rätt varmt ute. Lovis ligger och sover. Jag funderar på vad vi ska hitta på för något. Åka och städa klart lägenheten i vedevåg ? Skulle behövas, det är inte mycket kvar men jag känner verkligen inte för det. Plocka i ordning här hemma ? Skulle behövas, men jag känner inte för det heller. Lägga ner receptspecifikationer i ett kuvert och skicka till folksam ? Jag orkar inte gå ut till bilen och hämta påsen jag glömde där. Har iaf orkat lägga in tvätten som fortfarande hängde på tork och hämtat ut medicin till Lovis. Ska plocka upp grejer ur en kartong i köket nu och sen ska jag nog åka till morsan och göra något vettigt, typ skura väggarna i boxarna.  

Inga kommentarer: