onsdag 11 januari 2012

Tvätta, städa, diska & laga mat !

Hade tvättid på förmiddagen 7-13, men kom på igår kväll att jag inte hade nå tvättmedel hemma och ICA öppnar inte förän 9. Skönt för mig för då kunde jag och Lovis sova en längre stund idag också. Passade på att städa liite medans jag ändå var tvungen till att vara hemma så nu har jag fått fram bänken vid mikron som innan var täckt av brev och annat skräp. Är dock långt ifrån färdigstädat men har ju i alla fall börjat.

Åkte sen till föräldrarna och hängde med Marita ut på en skrittur. Zorro var pigg som vanligt och när vi precis hade kommit in i skogen studsade han på stället. Han slutar aldrig att föråna mig längre ! Gjorde stallet, tog in hästarna och sen åkte jag. Lovis var jätte duktig med Kurre och skötte sig jäävligt bra i allmänt. När vi kom hem gick vi en sväng men tänkte jag ska ut på en till sen kl 22 typ.

Ska damsuga lite inne på skithuset och kanske baxa upp Lovis bia-bädd från källarn innan Biggest Loser Sverige börjar :)

Inga kommentarer: