fredag 6 januari 2012

God.. morgon ?

Kan man säga god morgon när klockan är närmare 11 ? Då gör jag det, God morgon !

Gick upp 8.30 och gick en liten runda med Lovis och sen när vi kom in så gick hon och la sig i min säng och jag satt bredvid henne och sen vart jag liggandes bredvid med hennes huvud i mitt knä och somnade ju naturligtvis så vi sov väl bort 1,5 timme till. Kommer nog bli svårt att somna i tid ikväll även fast jag känner att jag skulle kunna sova ännu mer.





Pia, Athlas uppfödare, har inte hört av sig än så jag vet inte om hon kommer idag. Tänkte jag skulle äta lite frukost och åka till hästarna och rida + göra stallet. Athlas har mer eller mindre åkt på ofrivillig vila då det är isgata och han är barfota. Funderar allvarligt på att sko honom men får se hur jag gör.


På tal om hästarna så är deras blogg mer eller mindre nerlagd. Den finns ju kvar men skriver aldrig på den så dom kommer få en egen 'mapp' på den här bloggen istället. Ska sätta lite fart, ska gå med Lovis innan jag åker till hästarna.

Inga kommentarer: