torsdag 12 januari 2012

Snö + tö + minusgrader = isgata

Idag har jag och Lovis gått till veterinären här i frövi två gånger för att väga henne, men bägge gångerna har det varit stängt. Tänkte vi skulle ta en längre promenad när jag gick dit andra gången men det regnade så otrevligt så vi gick hem istället och letade godis, körde igenom lite trick och grejade med hennes aktiverings.. spel ? som hon fick i julklapp. Tycker hon har varit trött senaste dagarna och sovit en hel del men hon har inte varit svårväckt så jag tror inte hon är sjuk. Skulle tro att hon antingen är i en period där hon växer lite mer än vanligt och/eller så är hon trött efter att ha varit hos Thezz och Daniel där hon har hållt igång en hel del.

Mamma har mockat åt pojkarna så jag funderade på o kanske lastträna Zorro nu när det har slutat regna. Måste ju börja om på ny kula nu efter att jag flyttade Zorro till morsan o farsan. Lastningen gick ju inge vidare värst och jag spårade ju ur flera gånger. Saknar verkligen att inte ha en lågbom, men det ska införskaffas nångång i framtiden för det är jävligt smidigt ! Athlas ska få sig en borstning också. Tycker så synd om honom att han inte får göra något bara för att det är isgata precis överallt.

Inga kommentarer: