måndag 2 februari 2015

Vilken lång jävla dag det har varit idag. Började med mockning, åkte hem och käkade, semesterplanerade, åkte och hämtade hö, tog in hästarna, hem och kollade farmen, gick med Ria, diskade och nu sitter jag här. Ett jävla åkande blev det och tid tog det också. På semesterplaneringen tog jag på mig typ 7-8 skift. Jag som annars inte tycker om att jobba dubbelt (16 timmar) tog på mig skift så jag gör 2-3 dubbelskift i sommar. Men det ska nog gå bra. 

På promenaden fick jag sällskap av brorsan och när vi kom tillbaka kollade jag brevlådan och vad låg där ? Jo, SNÖ!! I hela jävla brevlådan! Och nej, det hade inte snöat in i den då snön var packad. Hoppas det var en unge som gjort detta. Det var snö i en brevlåda till så det var nog inget personligt iaf. Blir så trött på människor.

Imorrn kommer en tjej som troligen ska ha Gustav. Håll era tummar att det blir så! Jag tycker om hästen i sig men jag orkar och hinner inte med alla. 

Tack och god natt!

Inga kommentarer: