söndag 8 februari 2015

Dagen vart helt suverän, jag har fått saker gjorda och haft tid över till ingenting. Det kändes så mycket lättare att fixa stallet när jag hade en häst mindre. I vanliga fall brukar jag bara så trött och less på att vara där efter att jag mockat klart. Visst hade det varit skönt att bara åka hem när jag var klar idag men jag, Zorro och Ria tog en promenad och efter det tränade jag fotgående med Athlas på stallplanen, lös såklart. Fikade med mamma och pappa när jag var klar med djuren och sen åkte jag hem.
Har klippt klor, tvättat, diskat, ätit och kollat på farmen. Efter det tog vi en promenad till, jag och Ria. 23.1 km vart det den här veckan trots att vi skippade promenaden igår. Jag tycker inte att dagen kunde ha varit bättre! 


Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå. Börjar natt imorrn så jag tänkte försöka hålla mig vaken så länge jag kan. 

Inga kommentarer: