lördag 10 januari 2015

Startar dagens blogginlägg med dem tråkiga sakerna så har vi det gjort. 

1. Min blåtands handsfree är stendöd. Trotts att jag har haft den på laddning i stort sett heela dagen.
2. Jag tror att jag har sträckt min vänstra tumme ? Fråga mig inte hur men började få ont när jag mockade sista boxen och nu kan jag inte lyfta tungt med vänster hand utan att det gör ont. 
3. Jag är hungrig men vet inte vad jag ska äta. Lutar väl åt att gå till Picasso. Är även så sugen på nå gott att jag skulle kunna börja grina.

Slut på negativt!

Idag har jag tagit fram mina gröna kunskaper och planterat skotten jag fick av Annika för några månader sen. Tog ju ett tag innan jag lyckades dra ur båda tummarna och köpa jord + krukor men nu är det gjort och vips så vart det genast lite mer hemtrevligt. Ska bara komma ihåg att vattna också :P


Måste se till att äta något nu innan jag äter nå dumt!

Inga kommentarer: