söndag 25 januari 2015

Igår var jag och Ria ute och gick. Det var skönt att komma ut och vi gick 4 km så vi vart alltså klara med målet; att gå 5 mil på 31 dagar. Vi vart klara på 24 dagar, trots att jag har haft flera dagars bortfall då det helt enkelt inte funnits någon tid. Sitter just nu och funderar på hur jag ska göra med mål i februari, om jag ska ha någon månad utan mål eller inte. 

Skulle även ha gått och lagt mig i tid men så vart jag och Thezz sittandes i telefon i flera timmar, vi kollade på gamla kort vi hade på våra datorer och vart så jävla nostalgiska. Det visade sig också att vi hade samma bild på en kille på våra datorer så vi efterlyste honom på fejjan och fick veta ganska snabbt vem det var. Sjukt vare! Jag som skulle ha färgat håret igår med, det vart inte av det heller. 

Har precis käkat frukost; bananröra med jordgubbar, mango och lite kokos. Till det en kopp te med honung i. Det får väl duga fram till middagen. Ska snart åka till stallet och mocka så jag har det klart tills Thezz kommer och ska följa med och hämta hö, efter det tänkte jag nog dra till marieberg och köpa en familjekalender och en vanlig kalender i bokform. 


Inga kommentarer: