lördag 27 september 2014

Äntligen har förmiddagsveckan passerat och jag har långledigt nu bortsett från två extraskift som jag tagit på mig nästa vecka. Solen skiner och det blåser kraftigt. 

I torsdags ringde Lena från Glada Hästen och sa att sadeln hade kommit och på kvällen hade Gustav trampat av sig vänstra framskon och får jag inte ut hovis så kommer det bli fler dagar och veckor i paddocken. Han kommer spy och jag med. 

Ska hämta sadeln idag. Annars händer det väl inte så överdrivet mycket här i livet. Ligger efter med så mycket just nu. Hunden ska borstas och klippas klor på. Lägenheten rensas och städas. Hästarna, ja dom behöver ju sitt. Så nog finns det att göra alltid, även om det inte är något speciellt eller ger någon Aha-upplevelse. 

Ska väl ta och sätta lite fart, det tar ju ändå en stund att åka fram och tillbaka till västerås. 

Puss.

Inga kommentarer: