fredag 1 november 2013

Nu har vi varit iväg och löshoppat, jag och Athlas. Det gick ju bra men kommer nog i framtiden hålla mig till Kickis löshoppningar. På ridskolan var det bara jag och Stefan, det fanns ingen godishink att tillgå och det var bara staket längs långsidan där hindren stod. Det är inte alltid så enkelt att släppa och driva själv typ. Visst att det bara kostade 100 kr men en hink med havre eller något kunde dom väl ha haft ? Var ju bara tur att jag hade morötter med mig. 

Jag och Lovis tog en skogspromme förut och jag som är svamp-blind kunde se massa trattisar som fick följa med hem. Räckte till 3 mackor och var så himla gott! Tycker synd om dom som alltid säger sig ha så mycket att göra hela tiden, som inte har tid att ta sig ut i skogen och plocka lite svamp för det är väldigt roligt och rogivande. 

Ska väl ta och sätta igång med lite städ här innan klockan blir för mycket. 

Inga kommentarer: