lördag 5 oktober 2013

Känner mig sliten idag trots att jag inte gick och la mig så värst sent igår. Kl 4 inatt skulle Lovis givetvis ut och samma sak kl 9. Suck. Nu ligger hon och trynar på soffan och jag ska väl ta och äta lite frukost innan jag sätter fart med förrådet. Har kommit på att jag ju kan börja flytta grejerna jag har i förrådet till mitt nya förråd då brorsans nyckel passar där, det skulle ju vara skönt att faktiskt ha det klart så jag slipper bry mig om det sen. 

Ikväll ska vi iväg och bowla. Kan inte minnas när jag gjorde det senast. Blir jag, Thezz, Daniel, John, Emil och Jimmy. Kan nog bli riktigt kul. 

Dom snackade om regn på nyheterna. Än är det uppehåll här men väldigt grådassigt och mulet så det hänger väl i luften. Såg på fejjan att det tydligen regnar uppe i linde så det blir väl här med så småningom. 

Inga kommentarer: