måndag 16 september 2013

Har fortfarande inte återhämtat mig helt från förmiddagsveckan. Igår hade jag ut Lovis vid 7.30 och gav henne mat och sov sen vidare till 11. Hade lätt huvudvärk och ingen lust att kliva upp ur sängen. Kl 20 på kvällen var jag så himla trött! Faktiskt tröttare än vad jag var på förmiddagsveckan men höll ut. 

Stallet är klart, tvättmaskinen är igång och jag har ätit. Var iväg till Örebro och köpte hundmat förut, skönt att slippa åka ända till Strömsholm för att handla. Det regnar här idag så det ska STÄDAS och röjas här hemma! Har lyckats släpa in flyttlådorna från bilen så jag ska röja i förrådet. Tycker dock inte om att vara där nere själv, får för mig att det ska komma någon och låsa in mig där så jag svälter ihjäl eller nå i den stilen, men kanske har sett för mycket film :P

Inga kommentarer: