torsdag 25 juli 2013

Fredag. Om två veckor sticker jag och Jill förhoppningsvis till ullared och bränner lite pengar samt vidare mot skåne och hämtar en kanin. Längtar så jag nästan spricker. Känn ingen press nu, Jill, men du får inte banga nu ;P hehe

Zorro har en välförtjänt vila idag. Athlas ska köras lilla rundan i skogen. Vi har tagit tag i långa tyglar nu, jag och Athlas. Man kan tydligen använda sig av det när det kommer till samling. Jag är skeptisk men man vet inte om man gillar saker förrän man provat minst en gång, vare någon som sa till mig en gång i tiden. Det ligger trots allt något i det. 

Lovis och jag ska väl gå i elljusspåret i vedevåg, det var ett tag sen vi gick där. Sen är det jobbet som gäller innan helgen. 

Nu är det dax att blunda lite, för mig är det ju fortfarande bara torsdag. 

Tills dess kan ni gå in på youtube och lyssna på denna låten som Thezz hade hittat :) God natt!



1 kommentar:

jhillhzan sa...

Jag bangar inte! Jag är mega taggad!!! <3 hel dag med dig!! <3