torsdag 16 maj 2013

Redan torsdag. Tiden går så fort ibland. 

Idag ska jag till kumla och träffa Jonna som jag inte har träffat på flera månader. Hon ska ha skaffat en till häst och i julas hämtade hon och Jonathan hem en valp. Och så får jag ju inte glömma att jag ska få träffa en av mina två favoriter, Gustav. Den hästen skulle vara värd att ta lån för att köpa! Hundarna ska få leka också, om Lovis har ork för det vill säga. 

Tänkte jag skulle hinna förbi hööks idag också då jag troligen har hittat ett par tömkörningstömmar i läder som jag vill ha. Men det beror på hur mjuka dom är, vill inte ha några stela tömmar för dom blir svåra att hålla i. 

Fick i uppgift att åka med det äckliga gamla hösilaget till tippen nu på förmiddan så jag ska väl göra stallet och åka iväg med det innan jag drar till kumla. Hästarna är lediga idag, Zorro har gått 5 dagar och Athlas bara 2 men det kan ju vara skoj o göra något annat ibland. Imorrn kommer dessutom bästa Moa och håller lektioner x2 så mitt huvud lär ju vara helt mosigt sen. Brukar bli det av en lektion med klicker, så den lär väl vara helt off imorrn efter två lektioner med klicker, men det är det värt! Frågan är bara vart jag har gjort av magväskan a.k.a kiosken. Men den kommer väl fram bara jag börjar rota i bilen.

Inga kommentarer: