lördag 11 maj 2013

Idag var det första gången jag red på ca två månader. Kändes dock som om det var igår eller nå. Red barbacka då jag inte ville ha en ev klämmande sadel. Fick lite dåligt samvete över Athlas efteråt då han fick vara hemma själv. Gick runt på stallplanen och bort vid gamla stallet så han fick äta lite gräs. Någon måste hjälpa mig att fixa slangen till rockarden så vi kan börja köra, det är så tråkigt att bara tömköra hela tiden och det verkar ju inte finnas någon som vill rida honom heller. 

Har snart lyckats städa fram köket igen. Sen är det dax att ta tag i vardagsrummet och sen är väl lägenheten så gott som okej. 

Ska prova ha olika utmaningar för mig själv. Tex cykla ca 30 minuter varje dag i 30 dagar. Det är väl inte för komplicerat kan jag känna. Det är lätt att säga att man ska göra något men svårare att få det genomfört, vi får väl se :)

Inga kommentarer: