tisdag 28 maj 2013

Egentligen borde jag ligga och sova just nu då jag måste upp i hyffsad tid för att hinna med allt som ska hinnas med, men jag vill verkligen titta på Biggest Loser så ja, det får väl bli sent helt enkelt. 

På lördag blir det nog kaninutställning i Stockholm med Jill och Annika. Kan vara kul att se och göra något annat faktisk. Jag gör ju sällan det annars. 

Annars är allting som vanligt. Det flyter på helt enkelt. I måndags var jag ute och körde Athlas. Hade bestämt mig innan jag tog in honom för att inte bli arg, stressad eller skälla på honom, vi skulle bara skritta och ta det lugnt och ja, ha det roligt och lätt helt enkelt. Så vart det också! Körde med grimma istället för träns och han lyssnade faktiskt riktigt bra. Vi körde en liten sväng längs grusvägen och sen in i skogen. Han var så underbar min lilla busponny! 

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar göra något sen. Just nu känner jag mig bara lättretlig och trött mentalt. Godnatt!

Inga kommentarer: