onsdag 17 april 2013

Sådära, redan hemma ifrån hästarna. Hade lunchfodring samt hundrastning idag. Det blåste storm så det vart inget pyssel med hästarna utan gjorde bara det jag skulle och sen åkte jag hem. Köpte med mat ifrån pizzerian när jag åkte dit och när jag satt och åt så ringde en kvinna från banken och sa att min låneansökan hade blivit beviljad. I efterhand ångrar jag att jag inte ansökte om lite mer pengar men det är som det är. Nu börjar jakten på en "ny" bil. 

Nu när jag är hemma såhär tidigt tänkte jag att jag ska dra igång och städa lite, det behövs verkligen. Tar promenaden lite senare när det är lite svalare ute och förhoppningsvis blåser det inte lika mycket heller. 

Missade Biggest Loser Sverige igår då jag jobbade eftermiddag och när jag väl hade hämtat Lovis och kommit hem var jag så trött att det bara var att gå och lägga sig när hon hade ätit klart. Till min stora glädje och förvåning kom hon och la sig tätt intill mig i sängen och låg kvar hela natten. Tror inte hon har sovit bredvid mig en hel natt förut men det var uppskattat och mysigt. Men nu blir det nog att kika på biggest loser, göra mat och städa. 


Inga kommentarer: