måndag 22 april 2013

Då var det måndag och jag har syndardag med kladdkaka, smågodis, chips och självklart pepsi max! Kladdkakan står i ugnen just nu och sen ska jag nog slå på en film tror jag. Det blir en perfekt start på dagen. 

Igår fick Athlas gå i paddocken från 13-tiden ungefär för att han ska kunna röra sig obehindrat. Han var inte ett dugg brydd över att gå där själv och jag tror faktiskt han tyckte det var skönt. I hagen är det så lerigt och knöligt så han vill liksom inte gå in där igen när man väl tagit ut honom därifrån. Senare mot kvällen släppte jag in Zorro i paddocken och jagade runt dom båda en stund och efter det tränade vi lite "vänster" (hov) och back. Jag stod emellan dom och dom gjorde det jag bad om samtidigt :) 

Visst går Zorro i fin "form" naturligt ?! :) 

Kladdkakan är klar så nu stundar film. Vet ännu inte vad jag ska se på för film men någon ska jag väl kunna välja. Skulle egentligen vilja se SAW men jag blir bara äcklad av alla hemska grejer som händer i dom filmerna. Kanske ska se en gladare film så man fortsätter hålla humöret uppe. Hörs nog senare ikväll!

Inga kommentarer: