måndag 11 mars 2013

Efter dom senaste dagarna kan jag bara konstatera att ju mindre antal djur man har, desto mindre problem! 

Athlas har feber och gult snor. Lovis har ju sitt + haltat på vänster bak och Zorro är inte heller helt hundra. Men dom kan ju inte vara på topp jämt, mina fina. 

Nu är gymkortet införskaffat, får se om det blir ett besök där redan imorrn. Har gått och tänkt på mat hela dagen idag bara för att jag skulle börja räkna kalorier. Jag har räknat kalorier, men inte fullt ut. Åt tacos nu på kvällen som jag inte räknat på, annars tycker jag att jag har skött mig bra. Var också dum och köpte en stor flaska pepsi max fast jag har lovat mig själv att bara dricka sånt på helgerna. Men det är väl inte hela världen heller då det inte är några kalorier i det. 

Nu ska jag och Lovis ta oss en promenad, det är ju bara -5 nu. 

Inga kommentarer: