måndag 11 mars 2013

Almanackan visar idag Måndag 11 Mars. Solen skiner och det är inte ett moln på himlen. Det är 10 grader mot husväggen.  

Har beställt hundmat nu på förmiddagen; 3 plattor burkmat och 1 stor säck kulor. Men hundmaten är i princip slut nu, så måste åka och köpa en liten påse kulor eller nå tills jag fått hem min beställning. 

2 veckor kvar till pengapåfyllning. Det är alldeles för lång tid mellan löningarna och för mycket utgifter. Men man har väl utgifter efter inkomsterna antar jag. 

Tänkte jag skulle försöka få någon att filma mig och Athlas idag när det är så fint väder, vi har ju faktiskt utvecklats lite sen sist, dock verkar det vara svårt att få någon som vill göra detta så jag får väl försöka lösa det på annat vis, som vanligt!

Idag börjar jag med kaloriräkning igen och ikväll skaffar jag mig ett gymkort. Heja mig! Hoppas jag orkar kämpa mig till en extreme  makeover, det skulle vara så jävla fett!




Inga kommentarer: