lördag 19 januari 2013

Oj vilken dag! Först gick en kedja av i upptiningen, sen vart det stopp på barkbandet några gånger, sen stopp i huggen, kedjebrottsvakt på bordet och sen var nå tjall med kedjorna på upptiningen igen. Vart en hel del spring i trappor och mååånga timmar ute i kylan. Så där fick jag för vardagsmotionen jag skrev om igår! Något jag vart förvånad över var att jag inte frös om händerna trots att jag hade vanliga arbetshandskar. Okej då, några enstaka gånger, men jag led inte alls som jag brukar göra, så det var ju skönt det! 

Kom hem och då ringde Thezz och sa att hon och Daniel är assjuka och att jag gärna fick hitta någon annan som kan ta Lovis imorrn. Åkte och hämtade Lovis, gav henne mat och medicin och sen packade jag in henne i bilen och körde henne till Tony och Linda. FYFAN va glad hon vart när hon fick se Baloo och dom lekte som tokar. Så det gjorde ju inte mig nånting att lämna henne där direkt! 

Nu ska korv och makaroner kokas och sen ska jag sova! Jag som skulle gå och lägga mig tidigt..

Lukas

Inga kommentarer: