torsdag 10 januari 2013

Det närmar sig!

Sakta men säkert närmar det sig lördag och trickträning. Igår slängde jag in Athlas i transporten och åkte till ridhuset för att värma upp liten inför lördag. Jag vill få hjälp med bugan så jag kände att jag var tvungen att buga honom några gånger för att stretcha ut dom musklerna då han inte kunde komma ner på något utav knäna för någon vecka sen. Nu kom han ner fint på vänster knä och det är ju alltid något. Tänkte rida Zorro idag men det blåste så kallt så jag struntade i det. Tänkte åka hem och lämna Lovis, packa badkläder och åka till simhallen, men det skulle vara massa simskola osv så det struntade jag också i. Ska se om jag hittar min mp3 så kanske jag kan dra till gymmet på jobbet. Känner mig trött i huvudet så jag har egentligen ingen lust. Men måste verkligen. Ser ju mer eller mindre ut som ett hängbukssvin. 

Lovis ligger och snarkar i hallen. Hon rök typ ihop med grannhunden förut. Hon har alltid skällt på honom, av en för mig okänd anledning och förra gången fick hon gå fram och hälsa på honom. Hade hoppats på att det skulle hjälpa men idag var det samma visa igen. Hon skäller som en sinnessjuk tills hon inte ser honom längre så grannen gick fram med hunden så dom skulle få hälsa igen men den här gången höll dom på att ryka ihop. Får ta och fundera vidare på det där. 

Inga kommentarer: