söndag 7 oktober 2012

Ullared

Dagen efter resan till Ullared så kan jag säga att det var bland det roligaste och drygaste jag varit med om på länge. Resan upp och ner var skoj. Vi hade allsång i bussen och bara skrattade åt varandra. Men väl framme vid Gekås fick vi köa för att komma in, det var knökfullt med folk i varuhuset, dom fick stänga av införseln till resturangen ibland för att det var fullt där inne, kundtjänst ropade i högtalarna så gått som hela tiden om barn som saknade sina föräldrar, man fick köa i evigheter för att komma fram till kassan och ett tag gick det inte att betala med kort. Gissa om bankomaterna gick på högvarv då ?! Nej usch det var det värsta jag varit med om där borta men fick ändå med mig grejer för 3000 kr. Bland annat två jackor, 3 täcken till hästarna, mer hästgrejer, schampo, balsam, ett lila dressyrhalsband till Lovis som passar till kopplet och ja, det var nog inte så mycket mer. Men jag är nöjd ändå. Nu blir det inget mer Ullared förrän till sommaren.

Inga kommentarer: