lördag 27 oktober 2012

Städat lite och annat !

Har varit lite i pysseltagen nu på kvällningen så nu är det fint i fönstret i vardagsrummet. Äntligen börjar det se ut som ett hem, utifrån iaf. Har fortfarande en hel del att rensa ur här inne innan jag blir nöjd ! 

Att två lampor och två blommor kan göra så mycket!

Lovis är inne i sin minhundmatärsåååäcklig-period igen. Var längesen sist men hon kan ju inte vara fin i hullet, bättre o se ut som en sticka tydligen. Orkar hur som helst inte oroa mig längre, det har ju gått över förut. Var lite emo idag när jag satt i maskinen på jobbet och hade för lite att koncentrera mig på så jag började fundera på varför jag inte bara ger upp med både Lovis och Zorro, förmodligen för att jag tycker om dom så mycket, och för att dom ger mig så mycket positivt även fastän det just nu känns som
att det mest är problem med dem. 

Hade tänkt lägga mig tidigt ikväll så jag slipper vara paniktrött på jobbet imorrn men tror det har spruckit lite, strunt samma, dax att sova nu. Och missförstå det här inlägget rätt, jag älskar mina djur men det är jobbigt med återkommande problem. 

Tack & godnatt ! 

Inga kommentarer: