tisdag 16 oktober 2012

Dagarna flyger iväg

Oj vad tiden går fort numera! Det kommer väl bara säga poff och våren är här igen. Får man väl hoppas iaf! 

På lördag är det äntligen dax för kennelträff igen. Åker till onsala på fredag och umgås med Johan och hans vänner så jag slipper gå upp i ottan på lördagen. Ska bli riktigt kul faktiskt ! 

Har inte gjort nånting med hästarna denna veckan. Jag är inte taggad på att göra något med dem hemma utan vill mest åka till ridhuset men plånboken skriker och Zorro är ju i dagsläget inte lastbar längre men fick ändå in framhovarna i transporten och bakhovarna på luckan. Ett riktigt framsteg då jag inte ens har lyckats få upp bakhovarna på luckan dom senaste gångerna. Men jag ska klara det ! 

Annars flyter allt på i vanlig ordning. Har blivit sponsrad med en dataskärm ifrån jobbet. Den skulle väl säkert kastas annars. Den är inte så mycket större än den jag hade innan, men vilken skillnad det blev! 

Inga kommentarer: