söndag 23 september 2012

Regn, regn, regn

Clinicen var över förväntan och min bild av henne har ändrats till det bättre, även om den inte var speciellt dålig innan. Nu har jag iaf fått förståelse för varför jag fick göra dom där övningarna vi gjorde när jag var med på kursen. 

Vart inte speciellt mycket gjort med hästarna igår då det regnade hela dagen och jag redan var kall och blöt sen flera timmar tillbaka. Men det gick nog ingen nöd på dom, dom såg rätt nöjda ut när dom gick där med sina täcken på sig i regnet och betade av dom små grässtråna som finns. 


På bilden ovan ser ni min jogging kompis. Vi har varit ute och joggat två dagar i rad och det är en fröjd o jogga med henne. Jag är ingen löpmänniska och har ingen kondis för fem öre så det har blivit att vi varvat med att springa o gå, men hon har inga tendenser att bita i kopplet och hon bara tuffar på och ser så harmonisk ut. Idag vilar vi ifrån det men det ska verkligen bli oftare ! 

Inga kommentarer: