onsdag 18 juli 2012

Zorros semester är slut

Idag kom Rod ut och slog på den tappade skon på Zorro så nu är hans semester slut för den här gången hoppas jag. Han har varit rätt så pigg senaste dagarna så det ska bli spännande o se om han kommer vara kanonkula eller inte. Athlas har fått dra vagnen och gått promenad i skogen dom senaste två dagarna. Aldrig hade jag väl trott att min lilla ponny skulle dra sin vagn överallt, bara den får plats och inte välter. Vatten, skog, gärden med gräs som är högre än han själv, lera och mjukt underlag. Det är aldrig några problem och jag är så glad för det. Skulle faktiskt vara kul att prova på lite maratonkörning med honom.

Lovis vill inte äta frukost sen en vecka tillbaka. Tror det är för att jag gör förmiddagsvecka och hon då får mat så himla tidigt. Men imorrn är det vägning igen, som vanligt. Jag tycker hon har tunnat ur, men det återstår att se.

Dax att ta en dusch så jag kommer i säng. Var ganska trött ett tag i morse. God natt !

Inga kommentarer: