måndag 28 maj 2012

Skrattretande

Det är fan skrattretande. Nu har det varit sol och 20+ hur länge som helst, sen hinner jag inte mer än gå på semester så är det grådassigt, kallt och regnar ! Å andra sidan hade jag inte förväntat mig något annat. Å ena sidan tycker jag inte om när det är smällhett men det gör ju inget om det åtminstone är uppehåll. 

I helgen har det skett två dödsfall i Frövi. Ena var en kvinna i 65-70 års åldern. Hon ska tydligen ha dött för att hon inte ville ta sin medicin då hon var med i jehovas. Snacka om hjärntvättad. Andra dödsfallet var en kille i 26 års åldern. Det sägs att droger var inblandade. Han var mekare på jobbet. Jag kände honom inte, men alltid när man såg honom så hade han leende på läpparna och det är så många minns honom, för jag har kollat hans logg på facebook. 

Ska åka och hämta spån nu men det känns som att nånting hinner sabba på vägen. Sen ska jag åka och hämta min Lovis som jag inte har sett sen i lördags när jag lämnade mediciner till henne. Hoppas hon är pigg och busig idag när det är svalt ute. 


Inga kommentarer: