söndag 15 april 2012

Söndag eftermiddag

Jag mitt klapphuvud tryckte på "uppdatera blogger" eller vad det stod och jag har sån liten skärm så jag ser inte allt nu =/ Men jag kan ju skriva inlägg iaf.

Natthelgen som jag är inne på just nu har än så länge löpt på rätt så smärtfritt och det har varit skönt att slippa vara så trött att man lider. Saknar dock Lovis som är hos Thezz sen i torsdags kväll, men imorrn får jag hem henne igen <3

Vaknade för tidigt idag så jag tänkte att jag skulle åka och rida Zorro innan jobbet. Jill har också länkat några videos från youtube med hundar som gör lite trick så nu har jag fått lite ideér på hur jag ska lära djuren att ställa sig i kors med frambenen och lite andra saker som jag tänkte försöka lära dem :)

Nu ska jag slänga på mig kläder och åka till stallet. Shoba !

Inga kommentarer: