fredag 6 april 2012

Aprilväder

Imorse när jag var ut med Lovis regnade det lite. När jag sen stod och kokade nudelsoppa som jag skulle käka till frukost och tittade ut genom fönstret så spöregnade det och nästa gång när jag kollade ut genom fönstret så snöade det och det var typ bara en minut efter att jag kollade första gången. Nu har det börjat avta och jag hoppas att det inte kommer mer än så.

Som vanligt är listan på vad som ska hinnas med under dagen väldigt lång så jag ska väl inte sitta här för länge. Lovis har varit riktigt busig nu på morgonen och sprungit runt med strumpor, bitit på mina skor och haft sönder sin zebra. Nu har hon somnat ute i hallen.

Ska ner och hämta upp tvätten, laga mat (pommes, schnitzel och b-sås, mumms !) och sen väntar promenad, ridning, mockning och tömkörning. Hallelulijah ! Hur har jag tid att jobba ?

Inga kommentarer: