lördag 24 mars 2012

Jaha snart har den här helgen också gått och det är nätter och förmiddagshelg som gäller. Undrar hur nätterna ska gå då det gick käpprätt åt helvete dom två nätterna som jag gjorde i veckan. Var så trött så jag hade kunnat somna ståendes och ögonen snurrade i huet. Har blivit en kärring sen vi var till göteborg så jag somnar före 00 på kvällen och vaknar runt 06-07.30 =/ Det hade faktiskt inte gjort något om det inte var för nattskiften som sagt.
Igår kollade jag och Linda på gamla kort på oss och även på gamla filmer där jag rider Zorro. Jag kan bara säga att jag tyckte att jag var tjock på den tiden, men det är ingenting mot vad jag är nu. Blir äcklad när jag ser nytagna bilder av mig själv.

I natt ställer vi fram klockan igen och hästarna ska börja gå ute från morgon till kvällsfodring. Det innebär att det blir mindre att mocka :)

Nu blir det en kvällsmacka eller två framför biggest loser sverige och sen ska jag nog skutta i säng och kolla på senaste twilight-filmen :)


Inga kommentarer: