torsdag 5 februari 2015

Igår hade jag en riktigt bra dag där allting flöt på och saker som hängt över mig länge fick jag gjorda. Jag städade bla skrivbordet i datarummet. Sorterade papper och satte in i pärmar och vips så var skrivbordet tomt och så även köksbordet. Vilken känsla det var när det var klart. Underbart! Ringde även och bokade tid för att hälsa på Jonna så imorgon ska jag in. Känns både spännande och lite nervöst, men det kommer gå super!
Gustavs förra medryttare ska ta honom på foder. Han skulle egentligen åka den 20 februari men han åker eventuellt redan imorgon. Just nu känns det bara bra och det kommer bli skönt att "bara" ha två hästar. Dock grämer jag mig lite över hans ärr han har i knävecket och hoppas att det inte är något han blir påverkad av sen när han blir riden mera. Får väl ta det då antar jag, för som det verkar nu ska det inte göras någon besiktning. Trots att jag har haft bästa ägarna till honom så ska jag aldrig mer ta en häst på foder för det är lite av en stressfaktor att ha ansvaret för någon annans häst. Tycker jag i alla fall.

I och med att det börjar gå bra nu så undrar jag när smällen kommer, och med vad ? Gustavs knä ? Vi får väl se. Jag hoppas att jag oroar mig för hans ben i onödan. 

Nu ska jag pysa iväg och fodra hästar och ta ut Lukas. 

Inga kommentarer: