lördag 24 januari 2015

Låt mig börja med att gnälla så jag har det gjort.. Alltså vart fan tog solen vägen?! Igår när jag inte hade så mycket tid att nyttja den, ja då gick det bra att visa sig. Men idag, när jag har tid och lust att ta med mig kameran ut. Puts väck! BORTA! Soljävel!! Och snöar gör det också.. Slut på gnäll!

Idag hade jag tänkt åka till västerås och lämna in dressyrsadel för försäljning men den är i stallet och jag har inte tagit mig dit än och så fick jag inget sällskap så jag skjuter på det till nästa helg eller något. Jag har svart bälte i att skjuta på saker. Den 20e skrev jag klart brevet till Jonna, men tro inte att jag har postat det ännu. Har inte lagt ner det i kuvert förrän idag så jag ska lägga det på lådan när jag ska till stallet. 

Har även klippt klorna nu på Ria. Hon dummade sig mer än vanligt och drog åt sig frambenen när jag klippte klorna på framtassarna. Har börjat få ner längden på bakklorna iaf och det känns ju himla bra. Klorna var ganska långa när jag köpte henne och jag har försökt klippa en gång i veckan och filat för att få ner dem så mycket det går. Framklorna har alltid varit värst och är det fortfarande, vi kämpar vidare men det känns bra att det går åt rätt håll :) 

 Tog lite kort på hästarna igår lite snabbt innan jag åkte till jobbet. En bild på lilla Athlas får avsluta detta blogginlägget. 


Inga kommentarer: