tisdag 20 januari 2015

Låt mig börja med att gnälla så jag har det gjort.. 

Vågen visade +2 kg i morse och jag hittade fler gråa hårstrån. Konstigt att folk aldrig skriver om sånt på facebook, eller ja det kanske inte är så konstigt heller egentligen, man vill väl kanske visa upp sina bästa sidor. Men jag är ju bara en simpel människa så jag vet inte. 

Slut på gnäll!

Brukar ha som mål på runkeeper att gå 5 mil på en månad och så även nu i Januari. Har ni bara 2,7 km kvar och sen är jag i mål. Borde ta det innan helgen men ska jobba eftermiddag ons-fre och då brukar det inte bli så mycket promenader då det är stressigt som det är, men jag ska göra mitt bästa, det är ju faktiskt inte speciellt långt! 

Det var väl allt för den här gången. Antar att det är bäst att gå och lägga sig så man kommer upp i hyffsad tid. 

Inga kommentarer: