måndag 8 september 2014

Jaha. Vet inte vart jag ska börja riktigt. Vill bara gråta. Lägga mig och sova och vakna upp när alla överflödiga kilon har lämnat min kropp..

Idag åkte jag och Irene med Gustav till Glada Hästen i Spiltan för att prova ut en sadel. Fanns flera sadlar som passade Gustav, men inga som både passade ekonomiskt eller min feta röv. Suck! Kom hem utan sadel men med tips på sadel som kan passa men den kommer jag behöva köpa ny. Känns ju lite sådär att behöva lägga 10.000 kr på en ny sadel till en häst som jag har på foder. Men antar att det bara är att gilla läget, hästen måste ju ha en sadel som passar och så får jag väl söka hjälp för mitt sockermissbruk. Jag vet ärligt talat knappt vad jag ska göra längre och jag är så jävla trött på allt som har med vikt och mat att göra!

Ria är halt sen igår kväll. Förmodligen har hon sträckt sig. I morse fick jag stödja henne när vi skulle ner för trappen. Nu på kvällen har hon gått hyffsat okej. Hon känns lite låg. Är inte så sugen på mat och sover en hel del. Hon ska få vara hemma själv medans jag åker och gör höpåsar och plockar in hästarna. Har även plockat ena örat så hon ser bra dum ut nu men får ta andra örat imorgon. 

Är så jävla trött. Så besviken på mig själv. Ledsen. Ikväll ska jag sova efter Paradise Hotel. Imorgon är en ny dag. Förhoppningsvis bättre!

Inga kommentarer: