onsdag 9 juli 2014

Ännu en dag är snart slut. Fy vad jag är trött på värmen alltså. Hoppas att fingret läker ihop fort så jag kan bada snart. Jag har egentligen svårt för att bada i sjöar och så men såna här dagar frestas även jag. Dock skulle jag ju välja att göra det på kvällen för att undvika folk. 

Har fortfarande inte lyckats snickra ihop något program inför söndag men börjar fundera på om jag bara ska improvisera istället och ta det som det kommer och känns. Publiken blir nog förhoppningsvis impade ändå och jag hoppas ju att hans form i skritten och traven ska imponera mest, för det är det som jag är mest stolt över. 

Ska väl ta och slänga mig i sängen nu. Ria har nog haft en ganska tråkig dag idag men det får vi försöka ta igen imorgon istället. God natt med er!

Inga kommentarer: