fredag 30 maj 2014

Verkar inte bli något äventyr på söndag. Tråkigt för jag hade faktiskt sett fram emot det! Men livet går vidare ändå och jag är inte mer bitter än vanligt. Har insett att jag har blivit en liten surtant i min unga ålder på blott (snart) 25 år. Livet känns allmänt trist och enformigt. Men nu har jag gnällt färdigt för det här inlägget tror jag. 

Köpte hästmagazinet för några dagar sedan och där stod det om nordsvensken som faktiskt är utrotningshotad. Såg att det var en gubbe som föder upp isabellfärgade nordisar i lite lättare typ för att den ska kunna vara allround och jag vart faktiskt riktigt sugen på en sån. Jag är så sugen på mycket men ingenting blir ju av. Vill att det ska hända nånting roligt NU !!

Till er som har hund och vill ha något roligt att göra under promenaderna så hittade jag gruppen Dogparkour Sweden på facebook. Verkar hur kul som helst! Viktigt att tänka på är att man ska ha SELE och INTE halsband på när man gör såna grejer, för att kunna hjälpa hunden om det behövs och för att inte riskera att dra den i halsen/nacken om olyckan skulle vara framme. 

Har snart druckit upp kvällens sista grogg, på cola vanilj och malibou. Har typ 4 st smirre o en sider i kylen som jag skulle behöva dricka upp också så jag blir av med det. Hmm.. Det lät inte bra, men iaf. Dricker inte så ofta så det är väl bara att häva i sig så det inte blir gammalt. (det lät inte heller bra).. Drack nog senast på nyårsafton och det var inte mycket. Börjar bli sugen på mat också. Grillad gris skulle vara gott såhär kl 23.23. Får fundera på det med. 

Skål på er!

Inga kommentarer: