söndag 4 maj 2014

Det här vart en emo-dag utav dess like. Känner mig bara så jävla less =/

Stallet var klart kl 12 och sen dess har jag typ inte haft ett skit att göra, men ingen större lust att göra något heller. Varför ska jag alltid behöva åka bort för att umgås med folk ? Nu är lägenheten dessutom i hyffsat tahemfolk-skick.

Var som sagt ute och åkte förut. Från stallet till nora där jag köpte NoraGlass, åkte vidare bort till hallsberg och vinkade till Jonny som satt i en maskin, förbi kvarntorp och sen bort till marieberg. Stannade utanför Grizzly men satt kvar i bilen och var avundsjuk på alla glada hundägare som kom ut från butiken med sina fina hundar, nöjda med dagens inköp. Jag längtar tills jag ska skaffa hund igen och har förhoppningar om att göra det nästa vår.

Ska väl ta och hitta på något. Hejs!

Inga kommentarer: