söndag 6 april 2014

Sitter här med lite färg i håret. Egenvård tror jag det kan heta. Ska nog plocka lite ögonbryn sen oså. Alla är vi ju olika men jag sätter oftast mig själv i sista rummet. Känner att jag är så hopplöst ful ändå så lite finslip i ansiktet känns oftast onödigt egentligen. Har lovat mig själv att ge mig själv lite mer tid och omtanke. "Först mig själv, sen mig själv, sen annat."- lite det tänket behöver jag! 

Idag tog jag en promenad på 5 km. tog typ 55 minuter och på slutet fick jag skav på lilltårna, vilket inte är direkt peppande. Jag menar, promenader utan djur är ju ganska tråkiga ändå som dom är. Kändes i vilket fall som helst så jävla skönt efteråt, trots skoskav. 

Det får väl räcka för det här inlägget. Ta hand om er och glöm inte att tänka lite extra på er själva ibland :) 

Inga kommentarer: