fredag 11 april 2014

Har som vanligt suttit här och grinat en skvätt i min ensamhet då jag tänkte att jag skulle ta och skicka iväg bilden på Athlas näsa på förstoring och sätta upp inne i datarummet och vart att titta på bilder på Lovis. Det är ett fåtal människor i min närhet som förstår hur mycket jag saknar henne. Det smärtar mig varje gång jag inser att hon är borta. För alltid. 

Hade även tänkt skicka iväg en bild på henne på förstoring och sätta upp på ena väggen i sovrummet, men såg att den ju redan fanns hemma, förstorad och klar. På söndag får det nog bli en tur till ikea och inhandla en ram till den! 

Har, om dom inte ringer ifrån jobbet, långledigt nu hela kommande vecka. Så jäkla gött faktiskt! Än så länge är veckan helt planlös, men det gör inget för det är sällan det går enligt planerna iaf. 

Har skrivit en lapp till mina klickerlektioner jag tänker hålla på fredagar ojämna veckor, nu ska det sovas så lördagen kan börja. God natt på er!

Inga kommentarer: