måndag 31 mars 2014

Fyfan va livet går upp och ner, som en bergochdalbana i rasande fart. Från att ena dagen sitta och grina i bilen på väg till morsan för att jag bara vill sitta hemma, till att tycka att livet är helt okej ändå trots allt. 

I fredags gick jag till jobbet, drog dock på mig blåsa/skav på höger insida lår så jag kunde knappt gå så jag fick ta bilen resten av skiften och så fick jag sätta på något hemmagjort plåster. Tänkte idag att jag skulle gå igen, med plåstret på så klart. På slutet fick jag ju självklart gå så bredbent att folk måste börjat undra om jag skitit ner mig, för låret började skava och göra ont och undersidan av tårna på vänster fot med pga sandkorn som kommit in i skorna. Men det är ingen idé att deppa ihop för det, utan jag ska va stolt att jag faktiskt gick en promenad istället för att ligga på soffan och sova. 

Hästarna går kanon, speciellt Zorro och det är väl det som får mig att hålla humöret uppe just nu iaf. 

Fick även reda på att en person som jag tyckt bra om förmodligen suttit och ljugit mig rätt upp i ansiktet, känns lite sådär faktiskt. Nu ska jag kolla biggest loser sverige och sen blir det nog en dusch och sova. 

Tack och god natt!


Inga kommentarer: