måndag 4 november 2013

Vilket fint väder det är idag, och här sitter jag inne och ugglar! Har gjort en kladdkaka, men den var ingen höjdare. Har tappat matlusten lite på nå vis, tycker ingenting är sådär super gott. Det känns konstigt längre ner i halsen när jag dricker pepsi, det känns som att strupen blivit trång där på något vis. Får för mig att det är cancer. Gör ofta det nu för tiden när det känns konstigt/gör ont någonstans i kroppen. 

Igår kväll kändes huvudet tungt och det kändes som att jag höll på att få feber och bli sjuk. Gick faktiskt och la mig strax före 22 och somnade. Det är inte likt mig. Halv 4 i natt skulle Lovis ut och kissa och jag kände mig pigg och utvilad, konstigt nog. Grejade lite med min telefon som hade dött på kvällen för den inte tog laddningen. Såg att det var en liiiten grej som hade böjt sig så där stod jag i trosorna kl 4 på morgonen med telefonen under lampan vid fläkten för att böja till det som skulle fixas med en säkerhetsnål. Jag lyckades som tur var fixa det men det är ju osäkert hur många gånger jag kommer kunna ladda den innan det går sönder helt. Till månadsskiftet får det bli en Xperia Z istället, jag som inte tycker om att köpa nya telefoner men får hoppas att den jag köper håller lika problemfritt och länge som den här telefonen har gjort. 

Lovis var precis och stal en fjärdedel av kladdkakan, den var ändå inte överdrivet god men ändå. Får väl ta det som ett friskhetstecken, hon har ju varit trött senaste tiden för att hon ätit så dåligt. Har haft på A-fil och keso och det har ändå inte hjälpt. Nu när hundmaten tog slut åkte jag in och köpte Four Friends för stora hundar och det har faktiskt funkat i 4 dagar nu. Hon vill inte äta ur matskålen men det funkar att ge henne som godis osv så man kan väl säga att hon går och småäter hela dagarna. Men det är väl bättre det än att hon inte äter. 

Fan jag kan inte släppa shettisen! Jag VILL ha! VILL! VILL! VILL!


Får nog bli en sallad från Picasso innan jag och Lovis drar till skogs. Lär bli typ nu, det är ju mörkt snart!  

Inga kommentarer: