fredag 18 oktober 2013

Och så var fredagen kommen. Har grejat lite med korten som jag tog hos storbonden för ett tag sedan. Hade ju lovat att dom skulle få korten när jag hade fixat till dom lite. Ändrar bara kontrast/intensitet så det går rätt fort men det är ändå strax över 300 bilder. Ögonen står i kors så jag ska gå och lägga mig bara jag har skrivit klart här. 

Är ledig i helgen och den tänkte jag ägna så mycket tid jag kan åt alla mina djur som är så eftersatta. Hovar ska fixas, klor klippas, burarna rengöras och boxarna strös. Jag och Lovis ska ta en ordentlig promenad, det behöver vi båda två! Hästarna ska också få sitt. Imorgon ska jag till mormor och morfars lägenhet och kolla om det är något jag vill ha, den är nämligen såld. En symaskin har jag fått iaf, vart jag nu ska ställa den..

Fick äntligen tummen ur och fixade flyttstäd samt adressändring. Tänk att jag alltid ska dra ut på saker till sista stund. Märks det att mitt motto är Det löser sig ?

Nästa vecka jobbar jag förmiddag. Mår dåligt bara jag tänker på det. Usch och blä! Nej nu får det räcka för den här gången!

Storbondens snygga shettishingst

Inga kommentarer: