torsdag 10 oktober 2013

Idag gick jag upp med en planering som innehöll stalltjänst, Moa-träning, laga mat, SOVA, jobba. Men som alla andra gånger hann klockan bli för sent för att det ens ska vara lönt att lägga sig i sängen och hinna sova. Får helt enkelt bita ihop och lära mig nu att jag sällan hinner.

Var på Moa-träning idag. Kom precis till min träning skulle börja för att slippa stå och hålla i Athlas som är så otålig och jobbig, men likt förbannat var det en som trängde sig, som jag inte ens visste om att hon skulle vara med. Blir så jävla less! Tränade på tråkiga, men nödvändiga grejer, så som stanna och lyfta huvudet. Nästa träning är 15 november i ridhuset så jag svängde in vid ridhuset och pratade med Kicki. Malin red sin fina stora fux och jag vart så sugen på att skaffa mig något i halvblodsmodell. Men en sak i taget. En sak i taget. En sak i taget!

Ska ta och rasta Lovis nu innan jag åker till jobbet. God natt med er så hörs vi förmodligen imorgon!

Inga kommentarer: