söndag 8 september 2013

Vilken underbar helg! Att bo så man kan ha hästarna hemma är verkligen guld värt! Kändes lite konstigt och tråkigt att åka hem igen samtidigt som det kändes skönt när jag klev in genom dörren hemma.

Hästarna har varit helt otroliga. Athlas och jag provade något nytt igår. Jag gick bakom honom och stryrde honom utan utrustning. Det var knackigt och vingligt och inte alltid som jag tänkt mig men med lite träning så kommer vi förhoppningsvis ihop oss med signalerna så vi i framtiden kan göra skänkelvikningar, öppna och volter. Bergsgeten går bättre och bättre. Nu har det börjat likna bergsgeten iaf, men det är lite övning kvar. Om träningen med hästarna fortsätter gå såhär bra så hoppas jag på uppvisning nästa jul :) 

Var över och kikade på köksbordet förut, så jag ska köpa det. Ev deras hatt- + skohylla också om dom ska sälja det. 

Livet känns ändå ganska bra trots allt!


Inga kommentarer: