torsdag 26 september 2013

Har egentligen inte tid att sitta här och skriva, men jag fastnade i förbifarten kan man väl säga. Sen jag klev av jobbet kl 6 imorse har jag sovit tre timmar. Städade lite på morgonen/förmiddan innan jag åkte till Marieberg. Behövde fler mindre flyttlådor som finns på Jula och köpte även en ny kupévärmare till bilen, den andra gick sönder förra vintern. Vart även lite hundgodis, hamstergodis och någon snurrplatta typ, men den var inte överdrivet uppskattad tydligen. 

Senare under eftermiddan var det dax för Moa-träning. Som vanligt hade jag ju inte tränat själv mellan träningarna men som vanligt gick det superbra ändå. Eller jo, har faktiskt tränat på bergsgeten med Athlas, det är väl det enda typ. Fick mycket beröm av både publik och Moa. Men fick i uppgift att träna mer mellan träningarna. 

Hämtade hö efter träningen. 51 bunt blev det och det gjorde en del i våran lilla höbod. Vi ska ju börja hamstra lite nu, så vi fyller upp höboden och sen ska vi börja med hösilage istället, men då har vi iaf hö till våren sen. 

Imorgon kommer en gammal gubbe och tittar på lägenheten och givetvis har jag ju en hel del att städa. Köket är så gått som klart, lite disk kvar och skåpluckor som ska torkas av och lite sånt. Är nu i vardagsrummet och det är värsta rummet i hela lägenheten just nu. Tänkte göra så gått som klart här inne och sen ska jag sova. Kl 10 ska jag befinna mig på Vallby Gård. Kl 17 kommer gubben. Jag vill ha onsdag så jag kanske kan få ta det lite lugnt! 

Inga kommentarer: