lördag 21 september 2013

En ganska bra dag håller på att lida mot sitt slut. Ska snart gå en liten promenad med Lovis och sen ska hon få märgben. 

Runt lunch-tid idag åkte jag till fornaboda och tittade på Thezz när hon tränade Jagge. Passade Enya och tog kort på Jagge var väl min huvudsakliga uppgift. Att passa Enya var enklare och roligare än jag trodde, köpte med en liten godispåse till henne så jag vart ju att ligga högst upp på hennes favoritlista ett tag iaf. Efteråt fikade vi lite och grejade. Saknar dom tiderna då vi umgicks tillsammans med hästarna! Vart lite inspirerad att lastträna Zorro så det gjorde jag när jag kom till stallet och ja, det gick rätt bra. Imorgon är han nog helt inne i transporten och sen är det väl bara o börja stänga in honom och åka, ingen idé att hålla på o traggla hemma hela tiden!


Inga kommentarer: