onsdag 28 augusti 2013

Stökigt

Mamma var förbi strax efter att jag skrivit förra inlägget. Gnällde över hur det såg ut här hemma, lånade toan och sen skickade jag ut henne. Gick och la mig och vaknade kl 18. Perfekt att sova bort den hästfria dagen *tummen upp* 

Handlade lite skräp, gick promenad med Åsa och hundarna. Ätit skräpet, matat hunden och nu sitter jag här. Eller ja, har suttit här några timmar nu typ. 

Ska snart slita mig ifrån datorn och gå ut till bilen och hämta lite grejer. Hela baksätet är fullt i prylar och det var ju det jag sa att jag inte skulle ha när jag köpt mig en 'ny' bil. När jag tänker efter är det inte bara bilen. Verkar inte spela någon större roll vart jag är så är det stökigt. Skåpen på jobbet, lägenheten, bilen. Det är bara i stallet det är någorlunda städat. Antar att det är sån jag är då det alltid har varit så, slarvig. Mamma erbjöd sig att hjälpa mig att städa när hon var här förut. Jag vill inte att andra ska ta reda på min skit och allra minst hon. Blir bara så trött på mig själv att jag inte lyckas hålla ordning och reda så jag slipper skämmas så förbannat och så det är kul att få hem oväntade besök..

Inga kommentarer: